anoniem Geplaatst: 31 augustus 2005 Delen Geplaatst: 31 augustus 2005 Ik ben totaal niet op de hoogte met programmeren. Daarom vraag ik jullie of jullie mij kunnen helpen. Is het mogelijk om een simpel scriptje of text.bat bestandje te maken waar ik in de programmeercode internetadressen kan plaatsen die dan door het dubbel klikken op het bestand geopend worden. ( liefst in IE ) het is namelijk voor een persoon die niet zoveel meer met de muis over weg kan. Dan zou het handig zijn als zijn favorieten direct er voor kwamen. Zonder steeds klikken en typen ! Zouden jullie mij een voorbeeld kunnen geven of een opzetje zodat ik het zelf af kan maken ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2005 [quote:98c06dba60="peter55"] Is het mogelijk om een simpel scriptje of text.bat bestandje te maken Zouden jullie mij een voorbeeld kunnen geven of een opzetje zodat ik het zelf af kan maken ?[/quote:98c06dba60] Volgens mij. -- text.bat -- start http://www.google.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2005 Je kunt toch gewoon url links maken? En de favorieten kun je ook in het startmenu vinden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2005 Ik heb de url's verzameld en gebundeld zodat deze in een keer gestart kunnen worden. Bedankt voor de reacties ! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen