anoniem Geplaatst: 19 juli 2005 Delen Geplaatst: 19 juli 2005 Is het mogelijk om een toepassing in c++ te combineren met een toepassing in Java (voor het gebruik van awt en swing)? alvast bedankt, Floris Hoogenboom Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2005 Simpel antwoord: NEE. Sorry voor het teleurstellende antwoord. Oh, in theorie is het wel mogelijk, maar de hoeveelheid code die je dan moet schrijven om het een en ander met elkaar samen te laten werken is veel en veel meer dan het zoeken naar een alternatieve oplossing. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2005 Is het ook niet mogelijk met een linker of iets dergelijks Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2005 Wat jij wilt heet JNI, zie [url]http://java.sun.com/docs/books/tutorial/native1.1/index.html[/url]. Of het ook werkt kan ik je niet vertellen, maar de waarschuwing dat het alleen voor gevorderde programmeurs is zegt wellicht genoeg ;) Je kan wellicht beter eens kijken of je die C++ code kan converteren naar C++.NET, dan kan je een fatsoenlijke interface maken en toch profiteren van C++. Je hebt er alleen wel Visual Studio voor nodig en die kost een hoop duiten... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2005 ik heb visual C++ maar hoe moet dat daarmee (gebruik het niet heel vaak) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2006 Een heel goed alternatief op op java.swing of de awt is simpleweg Borland C++ Builder, het kost wel redelijk wat, maar...laat ik het zo zeggen, het internet is behoorlijk "vrijgevig" in zo'n geval. Borland C++ Builder werkt zoals je zou werken met Visual Basic, alle objecten worden automatisch gegenereert dus dat bespaart al wat werk, het enige dat je nodig hebt is kennis van C++. Have Fun!! :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen