Ga naar inhoud

Batchbestand

Aanbevolen berichten

Hallo Gerben, Dat bedoel ik niet. Ik heb een batchbestand waar meer in staat dan alleen deze regel. Dit werkte altijd prima op windows 2000 maar nu, op xp pro, werkt deze regel niet meer. De rest van het batchbestand wel. Het is echter geen batchbestand dat dient om de computer op te schonen.
Link naar reactie
kan je niet iteratief werken? (map binnen gaan, inhoud verwijderen (en als er een map in de map zit eerst deze map leegmaken en deze verwijderen(als hier een map in zit....)) ik weet niet of dit mogelijk is in een batch bestand. maar het lijkt me een methode die moet werken (natuurlijk is ze niet echt performant)
Link naar reactie
[quote:9780a6db85="Peter_C"]rd verwijdert alleen lege mappen.[/quote:9780a6db85]Germ en ik maar "RD" gebruiken :lol: :lol: :lol: [code:1:9780a6db85]C:\WINNT>help rd Removes (deletes) a directory. RMDIR [/S] [/Q] [drive:]path RD [/S] [/Q] [drive:]path /S Removes all directories and files in the specified directory in addition to the directory itself. Used to remove a directory tree. /Q Quiet mode, do not ask if ok to remove a directory tree with /S[/code:1:9780a6db85] Daar staat volgens mij toch iets van "files" in :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...