anoniem Geplaatst: 1 mei 2005 Delen Geplaatst: 1 mei 2005 Hallo, Ik heb deze regel met de test.txt [code:1:1949f6d55c] sFilename = (App.Path & "\" & "game\" & "test.txt") [/code:1:1949f6d55c] Maar tekst moet dynamich worden (die naam "test" is steeds anders) dus ik dacht ik maak er dit van *.txt maar daar wil hij niets van hebben. [code:1:1949f6d55c] sFilename = (App.Path & "\" & "game\" & "*.txt") [/code:1:1949f6d55c] Hoe kan ik dit probleem oplossen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2005 moet je eerst met een loop alle bestanden in de map zoeken en dan filteren naar *.txt. het makkelijkst is misschien een filelistbox aan te maken op je form; die naar de goede map weizen en daar bij 'pattern' het volgende intikken: *.txt dan met een loop alle bestandsnamen eruit halen: met dit bijv: for i = 0 to list1.listcount -1 file.listindex = i FileName = file1.filename 'of wat je dan ook met de bestandsnaam wil doen... next Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen