Ga naar inhoud

Asp.net install vraag

Aanbevolen berichten

[quote:d36089250d="Davidnyh"]Wat moet ik allemaal installeren voor ik zonder problemen asp.net kan gebruiken? Ik werk met xp pro. En beschik over de cd-roms visual studio .net. Heb al alles geprobeerd maar steeds lukt het me niet om bestaande voorbeelden van het internet te open.[/quote:d36089250d] Je hebt zeker problemen met IIS? Zeker geen virtuele directory ofzo aangemaakt?
Link naar reactie
[quote:c52ba06543="Davidnyh"]Wat moet ik allemaal installeren voor ik zonder problemen asp.net kan gebruiken? [/quote:c52ba06543] - IIS - VB.Net of C#, of je download [url=http://lab.msdn.microsoft.com/express/vwd/default.aspx]Visual Web Developer 2005 Express Edition[/url]. Deze kun je gebruiken met en zonder IIS: [quote:c52ba06543]Do I need IIS to build applications with Visual Web Developer 2005 Express Edition? No. Visual Web Developer 2005 Express Edition comes with a built-in Web development server that enables you to build and test applications without a dependency on IIS. The server only accepts local requests and is for build and test only. Web applications built with Visual Web Developer can easily be deployed to IIS using the built-in copy Web tool.[/quote:c52ba06543] En als het goed is, zullen de installatieroutines van zowel Visual Studio.Net als de VWD2k5EE de juiste wijzigingen aan je systeem aanbrengen om ASP.Net apps te kunnen maken en draaien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...