anoniem Geplaatst: 21 maart 2005 Delen Geplaatst: 21 maart 2005 Hoi. Ik wil bij een editbox een aantal regels aan text hebben. Gewoon als informatie dus. Nu kan je een label pakken om wat text te laten zien, maar je kan niet naar de volgende regel. Weet iemand wat ik moet doen/gebruiken om meerdere regels text te kunnen schrijven? voorbeeld: in een veld kan je invullen welke rekening je wil kiezen. Naast het invoerveld staan de keuzes: 1. Rekening 1 2. Rekening 2 3. Rekening 3 etc. Maarja, met een label kan ik niet op de volgende regel komen, en om nou voor elke regel text een aparte label te nemen vind ik ook overdreven want lijkt me sterk dat er geen oplossing is voor mijn vraag. iemand? gretz andre Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2005 Misschien kun je een memo dingetje nemen in plaats van een tekstveld. Lijkt sterk op elkaar maar bij memo zul je dus de tekst in runtime moeten toevoegen denk ik want in design zie ik niet zo snel hoe dat moet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen