Ga naar inhoud

[VB] Afdrukken formulier met grafiek en tekst op 1x A4

Aanbevolen berichten

Ik ben met VB een programma aan het proberen te maken waarbij uiteindlijk een A4 geprint moet worden met verschillende tekst (ingevulde waarden (tabel) in het programma waar mee de grafiek gemaakt wordt) en direct hier onder de bijbehorende grafiek. Printen van het formulier met de grafiek is geen probleem. Printen van de tekst is geen probleem. Beide op 1 A4 is wel een probleem. De tekst grafisch overbrengen naar het formulier met de grafiek is geen optie. De leesbaarheid laat dan te wensen over. Dus: tekst op de normale manier afdrukken met hier direct onder het formulier met de grafiek (grafisch). Ik hoop dat er iemand is die mij op weg kan helpen.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[code:1:28a9effcab] Printer.CurrentX = 100 Printer.CurrentY = 200 Printer.Print 'Grafiek of tabel Printer.CurrentX = 100 Printer.CurrentY = 500 Printer.Print 'Grafiek of tabel [/code:1:28a9effcab] Je kan ook verwijzigen maken naar andere formulieren als je gewoon simpelweg het formuliernaam voor het item zet wat je wil printen.[/code]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...