anoniem Geplaatst: 19 februari 2005 Delen Geplaatst: 19 februari 2005 Flink wat jaren geleden (14 jaar geleden, bijna prehistorie dus) ben ik begonnen met het schijven ven een programma voor mijn modelbaan in C++ onder de borland C++ 3.0. Nu werkt de compiler IDE van die versie alleen stabiel onder windows 3.11. Dat betekent dat ik nog steeds een extra partitie heb met windows 3.11 en dat begin ik toch wel erg lastig te vinden. Dat betekent dat ik moet overschakelen naar een nieuwere IDE bv Cbuilder 6.0 maar deze is ook al een paar jaar oud en ik zal de code toch ernstig aan moeten passen naar de nieuwe compliler. Met name het aanroepen van de windows omgeving is geheel anders als jaren terug. Wat kan ik het beste doen.... En bestaan er mogelijkheden om deze oude code automatisch om te zetten ??. Alvast bedankt voor eeen antwoord. :( :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 Ik denk dat het omzetten van zulke oude code toch enige inspanning zal gaan vergen. Als je iets gebrukt van Borland zal de kans van slagen iets groter zijn dan dat je iets gebruikt van een andere leverancier. Jan Willem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 C++ is C++. Wat je in Borland C++ 3.0 hebt gemaakt heeft geen specifieke eigenschappen van Borland, laat staan dat die eigenschappen nu nog terug te vinden zijn in C++Builder. Ik vind Visual C++ best fijn werken, maar C++Builder heeft een makkelijkere IDE. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen