Ga naar inhoud

Programmeren leren

anoniem

Aanbevolen berichten

Wat zeker aan te raden is: Gebruik eerst eens de zoekfunctie. Dit is al vaker voorbij gekomen. Kijk eens wat je zelf wilt. Bv. games programmeren, proggies voor alleen windows of moet het op elk platform draaien, etc etc? Dan kijk je welke taal het best aan jou eisen voldoet. Vervolgens kun je dan hier vragen of jou keus goed is of dat iemand misschien iets beters voor je weet.
Link naar reactie
[quote:56056458e2="Tforce"][quote:56056458e2="Wiep Corbier"]Als je echt geen kennis hebt is dummies natuurlijk het aangewezen boek. Weet je al een beetje dan kun je die andere nemen.[/quote:56056458e2] Kennis in programmeren bedoel je... en een beetje, ik ben vrij ervaren met computers... Dus dummies of niet dan ?![/quote:56056458e2] Neem zelf eens een beslissing. Hoe oud ben je. :o
Link naar reactie
[quote:3dcdb225fb="Tforce"] - Ik denk dat ik met Visual Basic wil gaan beginnen. Is dit verstandig ?! [/quote:3dcdb225fb] Neem dan de laatste versie, namelijk de [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Object-orientatie]object georienteerde[/url] versie Visual Basic.NET [url=http://lab.msdn.microsoft.com/express/]Visual Basic 2005 Express Edition Beta[/url] [quote:3dcdb225fb="Tforce"] - Is het ook verstandig dan om het boek voor dummies te nemen, of het gewone boek ?[/quote:3dcdb225fb] Als je snel materie oppakt, dan zou ik je aanraden om een gewoon boek te nemen.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...