anoniem Geplaatst: 14 januari 2005 Delen Geplaatst: 14 januari 2005 hallo ik ben een beginner met assembly, en ik wou graag weten hoe ik een muis krijg in dos, PS/2 of com, maakt niet uit. wat ik wel weet is dat je int 33h moet openen en waardes naar AX registers moet schrijven. Meer weet ik niet, kunnen jullie mij helpen? Quote Link naar reactie