anoniem Geplaatst: 16 december 2004 Delen Geplaatst: 16 december 2004 Is het mogelijk om de Access-opdracht TransferSpreadSheet, om gegevens uit een Excel-werkblad in een .mdb database te importeren, vanuit een VB-programma aan te roepen en zo ja, hoe doe ik dat? Ik heb al diverse pogingen ondernemen, echter niets schijnt te lukken. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2004 OnbenoemdeHollander, Ik weet niet wat je al geprobeerd hebt (zou geholpen hebben misschien dit te melden :roll: ), maar ik doe toch een vlugge poging: Refereer aan 'Microsoft Access nn.n Object library'. Dan vind ik al snel in de object browser - zoekend naar "TransferSpreadSheet" dat het iets moet zijn als: [code:1:589b98c92c]Dim accesobj As Access Set accessobj = Access.DoCmd.TransferSpreadsheet(parameters...)[/code:1:589b98c92c] Ik geef geen enkele garantie dat het werkt, maar je hebt misschien een nieuw begin nodig. Groet, Maarten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen