anoniem Geplaatst: 10 december 2004 Delen Geplaatst: 10 december 2004 Ik zou graag een VBA-project in Excel willen compileren naar een DLL. Volgens de Help-functie zou dit moeten kunnen, er staat echter niet aangegeven hoe je dit moet doen. Wie kan mij dit vertellen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2004 AFAIK kan je alleen DLL's gebruiken in je VBA project.. DLLs maken is voorbehouden aan de standalone VB. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2004 Is duidelijk, maar in het menu Extra - Eigenschappen van VBA-project is er een mogelijkheid om argumenten voor voorwaardelijk compileren. Ik begrijp hieruit dat je de code van het project kunt compileren. Is dit mogelijk? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2004 [quote:27350f4327]U kunt gebruik maken van voorwaardelijke compilatie om programmacodeblokken selectief uit te voeren. [/quote:27350f4327] (Quote uit help-file) Dus voorwaardelijke compilatie zorgt ervoor dat stukken code wel of niet worden uitgevoerd. Dit betekent NIET dat er een .exe of .dll wordt aangemaakt. Dat is (helaas) voorbehouden aan VB en andere programmeertalen. Groet, Maarten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen