anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Delen Geplaatst: 21 november 2004 Ik heb lang geleden een programma in Cipper '87 geschreven dat ik nog steeds gebruik, ik kan dit programma wel onder WindowsXP gebruiken maar het is niet mogelijk om dit programma in een volledig scherm uit te voeren, wat ik ook probeer. Ik heb nog 2 DOS programma's n.l. DiskNavigator en FAR dat zijn beide filemanagers die het zelfde probleem geven. Is er iemand die ook met dit probleem heeft geworsteld en dit intussen heeft opgelost. Ter aanvulling, uitvoeren van deze programma's op mijn notebook geeft hetzelde probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Het lijkt op een probleem wat ik ook had. Bij toeval ontdekte ik dat vanuit dat programma met de daarin beschikbare menu opdracht "naar besturingssysteem" en weer terug naar het programma dat programma weer met vol scherm draaide. -hws- Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Nog eens alles geprobeerd maar helaas het lukt niet. In ieder geval bedankt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen