anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik ben met een programma wat aan het prutsen. Deze kan alleen .wo3 bestanden lezen. Als ik al bestaande bestanden verander doet hij het wel goed, maar als ik zelf een nieuw bestand wil maken, met wat moet ik dat dan doen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 Het helpt denk ik als je uitlegt wat een wo3-bestand is :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 [quote:cee89711a0="Kuhlie"]Het helpt denk ik als je uitlegt wat een wo3-bestand is :-?[/quote:cee89711a0] Dat weet ik ook niet echt precies maar je kunt er op een bepaalde manier woorden inzetten die je dan met dat programma kunt overhoren... Het is een soort woordenlijst dus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 Tja. Dat schiet niet echt op dan he? Als jij niks weet kan je het niet uitleggen en kunnen wij je niet helpen. Iets anders: je hebt dit in 'programmeren' gezet. Heb je ooit wel eens een regel geprogrammeerd eigenlijk? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 Eigenlijk niet echt nee, maar ik weet ook niet waar ik het anders moet zetten... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2004 het helpt ook als je even de naam van het programma zegt.. en een beetje omschijft wat je uberhaupt wil gaan doen.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2004 Bedankt voor het meedenken, ik heb al een manier gevonden om het makkelijk te bewerken. Dus de oplossing is er al. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2004 Ik nomineer deze topic hierbij voor de 'Vaagste topic van het jaar' verkiezing. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2004 Als het niet zo een kloten dag was zou ik em zeker een prijs geven. groetjes Ed Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen