anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Wie kan me zeggen of het waar is dat macro's die gemaakt zijn in het office 97 pakket niet vlekkeloos blijven werken wanneer ik overstap naar office 2003. En is daar dan iets aan te doen? Afgezien van het geheel en al opnieuw opnemen of programmeren. :-? martin Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2004 m.a., Gewoon het document in 2003 openen en in de macro-editor testen/compileren. Er blijken wat verschillen te zijn, maar die zijn eenvoudig aan te passen. Ik heb zo een macro van Excel97 naar Excel 2003 overgezet. Geheel opnieuw maken is niet nodig. Groeten, Maarten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2004 bedankt, storm in een glas water dus. Dat begrijp ik tenminste ook uit de reacties die ik op deze vraag kreeg in de Micros. community forums. Nu ze hier nog van zien te overtuigen op mijn werk.... 8) martin Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen