anoniem Geplaatst: 3 oktober 2004 Delen Geplaatst: 3 oktober 2004 Ik wil in java een DoubleBuffer te creeren op de volgende manier: DoubleBuffer buffer = new DoubleBuffer.allocate(3); Maar ik krijg steeds de volgende foutmelding: [code:1:7aa0affead] cannot find symbol symbol : class allocate location: class java.nio.DoubleBuffer DoubleBuffer buffer = new DoubleBuffer.allocate(3); [/code:1:7aa0affead] Weet iemand wat ik verkeerd doe? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2004 Je wilt 2 dingen tegelijk doen: zowel een nieuwe DoubleBuffer maken als een methode erop aanroepen. Splits die 2 acties dus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2004 niet met kuhlie eens, in dit geval moet je "new" simpleweg verwijderen (aangezien het hier een statische methode in een abstracte klasse betreft) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2004 [quote:320c43f0a0="Jakobvk"]niet met kuhlie eens, in dit geval moet je "new" simpleweg verwijderen (aangezien het hier een statische methode in een abstracte klasse betreft)[/quote:320c43f0a0] Klopt, ben over het woordje 'abstract' heen gelezen in de api... :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2004 Ik had er ook overheen gelezen. Het is gelukt!!! Bedankt voor de hulp. :lol: :lol: :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen