anoniem Geplaatst: 29 mei 2004 Delen Geplaatst: 29 mei 2004 Ik heb ik in Word een sjabloon gemaakt voor een standaard brief te schrijven. De adressen worden uit een access database gehaald. Dit werkt goed. Nu wil ik alleen nog een knop maken. Zodra ik op deze knop klik dat hij dan de database opent zodat ik weer een nieuwe adres kan toevoegen. Hoe krijg ik dit voor elkaar ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 je wil dus aces opstarten met de betreffende database? dan: shell [accespad] & "-databasepad" waarschijnlijk opent hij hem nu.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 Moet je dan dubbel klikken op de knop in VBA en dan daar de code neer zetten ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 owh.. dat weet ik niet joh! ken alleen maar vb6! (en een heeeel klein beetje vba..) maar idd denk idd dat het zo gaat jah! (wel zo in vb6 tenminste..) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 VB <> VBA VB <> VBA VB <> VBA VB <> VBA VB <> VBA jij mag um nog 95 keer opschrijven :x Maar het zou op dezelfde manier moeten werken, en er bestaat ook nog zoiets als zoeken :roll: volg een VBA tutorial :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen