anoniem Geplaatst: 22 mei 2004 Delen Geplaatst: 22 mei 2004 Ik probeer een installer te make met vb6, maar 2 dinge krijg ik niet voorelkaar en ook google komt met niks zinvols: Hoe voeg ik iets toe aan het register? Een sleutel, een waarde... En hoe beeindig ik een proces? Hoe sluit ik een programma... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2004 Zou je wel met registers aan de gang gaan? Bij mijn weten kun je met VB6 en XP nog niet eenvoudig een snelkoppeling (op de opdrachtregel) maken. Misschien vergis ik me, maar wil je een INSTALLER maken? Succes Abcott. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2004 Een registersleutel toevoege aaan HKCU/Software ofzo bedoel ik. Ja een simpele installer met de FileCopy command Niks ingewikkelds ofzo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2004 Dan zul je toch echt in de Win32 API moeten duiken. Op het Internet is daar veel over te vinden. Verder heb je een API Text Viewer onder je Visual Basic 6 Tools, alleen moet je dan al enige kennis van API-gebruik hebben. Succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2004 Kheb het :) Voor een programma te sluite, moet ik dan ook in de win32 API zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2004 Ja. Hier vind je wel een goede uitleg: [url]http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;176391[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen