anoniem Geplaatst: 9 april 2004 Delen Geplaatst: 9 april 2004 Hallo, Ik wil graag een programma programmeren met de style van Apple. Zoals quictime of iTunes. Weet iemand waar ik die style kan downloaden voor Visual Basic 6? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2004 moet je een paar ocxjes zoeken.. of naar planet source code gaan en daar zoeken, heb zelf ooit eentje gehad, zal hem wel mailen als ik hem vind Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2004 [quote:c94e6bfbd5="RobertoAL"]moet je een paar ocxjes zoeken.. of naar planet source code gaan en daar zoeken, heb zelf ooit eentje gehad, zal hem wel mailen als ik hem vind[/quote:c94e6bfbd5] oke! Ik wil graag een programma maken, maar in de style van Apple. Download het programma iTunes maar eens, hier zie je dat alles anders is! (schuifbalken, buttons) en die wil ik graag ook hebben Maar kan nergens downloaden ook. Mischien dat iemand weet hoe die style heet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2004 Ik weet niet hoe vaag VB is, maar normaal gesproken moet je daarvoor aparte componenten (controls) gebruiken. Lijkt me vrij irritant. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2004 hallo?! heb je het gelezen?! zoals johqan het zei, je moet een ocxje downen.. of er zelf een maken kan ook... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2004 Kan ze nergens downloaden? Iveral al gezocht maar kan niks vinden. Ja, eentje maar die deet hiet niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen