anoniem Geplaatst: 8 april 2004 Delen Geplaatst: 8 april 2004 Ik maak de label transparant en de tekst geeft ik een kleurtje maar waarom wordt de tekst bij iemand anders ineens blauw en niet de kleur die ik opgegeven heb. op mijn comp. geeft hij wel de juiste kleur Hoe is dit op te lossen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2004 Is dit alleen bij hem zo, of bij iedereen behalve bij jou ... ? Misschien is zijn kleurenpallet anders ingesteld. Stuur anders naar mij (webmaster@freeprogramming.net) dan kijk ik welke kleur ik krijg :D. (wel een exe, heb hiero geen compilers bij de hand) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2004 bij mij geeft hij de opgegeven kleur weer en bij de meeste andere geeft hij heel wat anders weer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2004 Misschien omdat 'ie transparant is, en (dus) andere achtergrond kleur heeft .... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2004 heeft te maken met het schema van kleuren van je windows. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2004 In VB kan je 2 soorten kleuren kiezen. Of de kleuren die afhankelijk zijn van het ingetselde kleurenschema in Windows, of gewoon vaste kleuren. Als je label overal dezelfde kleur moet hebben moet je natuurlijk voor de vaste kleur kiezen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen