anoniem Geplaatst: 25 maart 2004 Delen Geplaatst: 25 maart 2004 ik ben een leuk tooltje aan het maken maar ik heb wat kleine probleempjes mee tcp/ip werkt goed maar hoe krijg ik udp/ip dus dat hij de ip herkent en weer geeft van de udp protocol net zoals bij de tcp De functie kan je zien als een soort firewall wie wil me hier bij helpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2004 UDP protocol records zitten verpakt in IP packets. Dus door de IP packet header te lezen weet je de source en destination IP adressen, net zoals bij TCP dus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2004 Tja makelijker gezegt dan gedaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2004 Uhhh, begrijp ik even niet helemaal geloof ik... Je zei dat je het met TCP al voor elkaar had. Bij UDP is het precies hetzelfde. De IP packet header is namelijk identiek voor beide protocols. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2004 raar udp/ip inten pakt hij alleen extren/ip leest hij niet Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen