Ga naar inhoud

Bestand in Windows Media Player


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, We hebben hier een muziek systeem dat gebruik maakt van Media Player voor het afspelen van muziek. Nu wil ik graag vanuit een ander programma kunnen opvragen welk nummer er gespeeld wordt. Het liefst wil ik de naam van het bestand weten, zodat ik vervolgens daar informatie uit kan halen, maar elke andere vorm van informatie is natuurlijk hartstikke welkom. De programmeertaal is niet zo zeer belangrijk, daar ben ik redelijk flexibel in. Alvast bedankt, Mark
Link naar reactie
Hoi, Player.currentMedia werkt niet echt... Hij is namelijk gelijk aan Nothing, waar ik niet echt verder mee kom. Op dit moment initialiseer ik het object als volgt: Set objWMP = New WindowsMediaPlayer Waarbij objWMP is gedeclareerd als een WindowsMediaPlayer. Het vermoeden is natuurlijk dat ik ergens een ander WindowsMediaPlayer object vandaan moet kunnen halen, maar hoe? Terwijl ik verder zoek hoop ik hier antwoord op te krijgen. - Mark
Link naar reactie
[quote:b004cbd2e4="Phedny"] We hebben hier een muziek systeem dat gebruik maakt van Media Player voor het afspelen van muziek. Nu wil ik graag vanuit een ander programma kunnen opvragen welk nummer er gespeeld wordt. Het liefst wil ik de naam van het bestand weten, zodat ik vervolgens daar informatie uit kan halen, maar elke andere vorm van informatie is natuurlijk hartstikke welkom. De programmeertaal is niet zo zeer belangrijk, daar ben ik redelijk flexibel in.[/quote:b004cbd2e4] Heb je de beschikking over de broncode van "het muziek systeem"? Of kun je daar code aan laten toevoegen door de maker(s) ervan. Of d.m.v. een plug-in?
Link naar reactie
Hoi, Error404: Ik onderzoek eens hoever ik kan komen door een plug-in te schrijven voor Windows Media Player. Heb hier (nog) geen ervaring in, maar dan is dit natuurlijk een uitstekende gelegheid om die op te bouwen. h4xX0r: Nee, ik heb niet de beschikking over de broncode. Ook is er geen plug-in systeem voor beschikbaar en de auteurs vragen een hoop geld voor elke vorm van wijziging. - Mark
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...