Ga naar inhoud

access form probleempje


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb een aantal formulieren gemaakt. Hierin heb ik verschillende onderdelen, bij elk onderdeel heb ik een oorzaak en oplossing veld, het oorzaak veld is een keuzelijstje met invoervak, zodra hier een oorzaak wordt geselecteerd wordt automatisch een oplossing in het oplossingveld gezet. Nu is er bij sommige onderdelen aanvullende info nodig, dit kan een code, of type zijn bijvoorbeeld. Nu wil ik de bijbehorende aanvullende info die bij een onderdeel en serienummer hoort in een aparte tabel opnemen, en dan bij openen van formulier dat erbij staat. Dit is nog geen probleem, dit kan ik doen met een query in een keuzelijst en een keuzelijst met invoervak. Nou is het geval dat de aanvullende info niet altijd juist meer is en verander moet worden, nou weet ik niet zo goed hoe ik dit kan doen, met een keuzelijst met invoervak zou het kunnen, maar dit ziet er niet zo mooi uit, met dat drop down menu. Weet iemand een oplossing voor mijn probleem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...