Ga naar inhoud

Avi branden op dvd

Aanbevolen berichten

Hallo, ik wil een avi-bestand op dvd branden met ondertiteling. Wat ik eerst had gedaan is een srt-bestand bij het avi-bestand in dezelfde map gezet net zoals hij werkt als je hem dan op de pc afspeelt. Ik kwam erachter dat dit dus niet werkt en na vragen kreeg ik te horen dat ik het srt-bestand moest omzetten naar een dvd-sub bestand. Dit heb ik nu gedaan en ik wil de dvd-branden met Nero. als ik deze nu gewoon brand als ISO_DVD, werkt het dan met de ondertiteling of zou ik dit op een andere manier moeten branden? Greetz,
Link naar reactie
Avis met subs in de zelfde map, dus film.avi en ondertiteling.srt Download vobsub en installeer die gewoon (freeware). Probeer dan eens winavi (probeer versie is te vinden) Als je de film nu afspeelt in windows media player zie je als het goed is de film met de subs (check onderin rechts de taakbalk of daar een groen pijltje staat, kenmerk van vobsub) Lukt die, dan winavi opstarten, maak dvd, avi selecteren, dan map toewijzen waar de dvd naar toemoet, en bevestigen maar, na een uurtje heb je de dvd op harde schijf staan,met subs, kan je gewoon met nero of ander progje branden op dvd. Hope
Link naar reactie
Hallo, ik ben nu bezig met een avi te converteren naar dvd, maar als ik begin met converteren krijg ik een foutmelding: OutDir kan niet Include_ Ik kan alleen op OK klikken en het lijkt of hij verder gaat, maar het percentage blijft op 0 staan. Ik zie links een soort pictogrammetje waar DVD op staat en eronder staat:Bron File:, en rechts een 'harde schijf'. Een schijfje gaat constant van het dvd-dingetje naar de harde schijf. Wat is dit probleem??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...