anoniem Geplaatst: 1 april 2006 Delen Geplaatst: 1 april 2006 Hi Ik ben bezig met een oefening van photoshop. Het maken van laageffecten in photoshop ,nu moet ik daar een nieuwe laag maken met de zelfde foto als de achtergrond. Hoe doe ik dat??? Alvast bedankt GRT HAN Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 Je kunt meen ik een nieuwe laag aanmaken als kopie van de onderliggende. Verder kun je de laag natuurlijk knippen en vervolgens plakken in de nieuwe laag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 Hi gerben Daar zit juist het probleem. Het lukt mij niet om het naar die laag te copy'eren. Ik zal wel weer een domme fout maken. Grt Han Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 Eerst de originele laag selecteren, vervolgens kopieeren. In de nieuwe laag kun je dan de foto plakken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 Hi Het is gelukt. Mijn dank aan jullie alle. Grt Han Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen