anoniem Geplaatst: 27 april 2006 Delen Geplaatst: 27 april 2006 Ik heb een foto uitgeprint op mijn nieuwe printer canon mp500. Vergeleken met het origineel zit er over de hele foto een blauwe tint. Iemand een idee hoe dit komt want op het scherm ziet hij er wel goed uit. met vriendelijke groet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2006 Zou een lege inktcatridge kunnen zijn. Dus dat bepaalde kleuren op zijn van de cartridge. En probeer anders ook ff de koppen schoon te maken van de printer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2006 hebben de printer en het scherm hetzelfde kleurprofiel? Wat is de kleurtemperatuur van de monitor? t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2006 [quote:fcc213f2f7="teacher"]hebben de printer en het scherm hetzelfde kleurprofiel? Wat is de kleurtemperatuur van de monitor? t.[/quote:fcc213f2f7] Ik heb geen idee. Hoe kan ik dat controleren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen