anoniem Geplaatst: 25 maart 2006 Delen Geplaatst: 25 maart 2006 Sinds ik Photoshop Elements versie 2 opnieuw heb geinstalleerd heb ik het volgende probleem: Vaak maak ik gebruik van het gereedschap Uitsnijden. Eerder ging dit altijd prima en kon ik selecteren wat ik wilde en in welke vierkante vorm dan ook. Maar sinds de herinstallatie selecteert ie alleen nog maar 'in verhouding', dus kan ik alleen maar gebieden selecteren in de vorm van een echt vierkant en dus geen rechthoeken. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2006 het is al een tijdje geleden dat ik dat programma gebruikt heb maar als ik het me nog herinder dan staat er boven in je beeld ergens bijv hoogte : 1 en breedte: 1 het kunnen ook andere getallen zijn maar je moet ze verwijderen en dan kun je het gewoon weer normaal gebruiken dacht ik Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2006 Bij Adobe photoshop (ik heb geen photoshop elements) heb je boven in de balk de mogelijkheid om "style" aan te passen in b.v. "fixed aspect ratio", "normal" en "fixed size". Waarschijnllijk staat bij jou de laatste geselecteerd. Als je "normal" selecteert, kun je weer rechthoeken selecteren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2006 als je het uitsnij gereedschap selecteerd heb je inderdaad zoals je zegt die 1 en 1 (kunnen ook 1 px zijn bijvoorbeeld) als je de vakken breedte en hoogte leeg laat ....... voila! succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2006 oeps, antwoord al gegeven ....... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen