anoniem Geplaatst: 7 maart 2006 Delen Geplaatst: 7 maart 2006 Ik heb een aantal filmpjes (diverse formaten: MPG, MP4) en die wil ik op m'n website zetten. Daarvoor wil ik het 1e beeldje als thumbnail gebruiken. Alleen daar begint het probleem: Als ik het filmpje start in bijv. Mediaplayer en dan "Stop" dan staat het 1e beeldje op het scherm. Als ik dan Alt-PrintScrn doe en daarna Ctrl-V in Paint, dan krijg ik het scherm van Mediaplayer te zien wat ik vervolgens op kan slaan. Tot zover niets vreemds. Maar als ik daarna het grafische bestandje weer open dan zie ik weer het scherm van Mediaplayer, maar dan zonder 1e beeldje van het filmpje :roll: Ik snap er niets van. Ik maak een schermafdruk van iets en achteraf blijkt het toch niet compleet te zijn. Wie kan mij helpen? Zijn er misschien nog andere manieren om dergelijke thumbnails te maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2006 om een scherm afdruk te maken met windows media player, moet je eerst het volgende doen: Ga naar extra\opties\prestaties\geanvanceerd vinkje weghalen bij overlays gebruiken zet ook ff je harware versnelling uit klik rechts op je buroblad \ eigenschappen \instellingen\geanvanceerd probleem oplossen en zet de slider terug. WMP opnieuw opstarten en op prtscr drukken of gebruik een andere player b.v [url=http://www.videolan.org/vlc/]VLC media player[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2006 Heel erg bedankt voor je antwoord. Alleen al het uitzetten van de overlay was voldoende. Ik kan nu prima thumbnails maken :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen