anoniem Geplaatst: 19 februari 2006 Delen Geplaatst: 19 februari 2006 beste mensen, kijk ik net in de disco al mn foto's op mn kaart, haal ik hem eruit, doe in mijn portemonnee, schiet nog wat foto;s op intern geheugen, ga naar huis, en thuis heb ik een kaartfout van mn SD geheugen chip. windows leest hem niet, de camera meld een kaartfout en daarna of ik hem wil formatteren. NEEJ!! natuurlijk wil ik hem niet formatteren!!! al mn foto's staan erop!!! maar die fout dan...wat kan ik hier aan doen. kan ik na een format nog mijn foto's terughalen, of kan dat nog zonder een format??? ik hoop echt op het allerbeste, want het waren (uiteraard) onvergeetbare foto's die op geen mogelijkheid opnieuw gemaakt kunnen worden.... boehoeoeoeoee, HELP?! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2006 Probeer het eens met: http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/uk/welcome.htm Daarna wel formatteren (in de camera), en kijken of ie het nog doet. Eventueel aanspraak maken op garantie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2006 maakt het dan niet uit als ie dus niet herkend wordt in windows? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen