anoniem Geplaatst: 28 januari 2006 Delen Geplaatst: 28 januari 2006 Kan iemand me een idee geven in welk formaat ik foto's op een CDROM moet opslaan om deze optimaal op de televisie te kunnen bekijken ? Is het mogelijk om op dezelfde CDROM een geluidsbestand te zetten, zodat dit ook wordt afgespeeld ?? Werner Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2006 je foto's moet je iig opslaan in 800x600 of je geluiden kan toevoegen weet ik niet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2006 Het is inderdaad juist, dat het formaat van de afbeeldingen 800x600 is. Maak deze bestanden in Photoshop, dat is gewoon het beste. Sla deze op in de maximale kwaliteit (12) Inderdaad is het zo als je van de afbeeldingen een cdrom maakt, dan kunje op een DVD speler ( maar nog niet eens allemaal) de foto's bekijken. Zonder geluid wel te verstaan. Wil je er geluid bij. Ik denk aan gesproken tekst en muziek, dan moet je van de afbeeldingen een AVI bestand maken en dat op een DVD branden. Dit kun je vrij eenvoudig doen in Premiere. Importeer alle bestanden en zet deze op de tijdlijn. Er zijn audio tracks om geluidsbestanden toe te voegen. Deze geuiden kun je mengen zodat de verhouding goed is. Ben je klaar............wel een heel werk, maar de moeite waard, dan sla je je werk op als AVI. Je zult versteld staan van het resultaat. Veel sukses ! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen