Ga naar inhoud

PSP vraag

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik moest pas geleden een plattegrond voor iemand op een achtergrond zetten voor op een trouwkaart. Maar de plattegrond zelf stond op een witte achtergrond en de plattegrond moest dus op een gekleurd vel komen. Dus ik probeerde om die plattegrond transparant te krijgen. Ik probeerde wat dingen uit en opeens lukte het mij !!! Wat ik precies deed weet ik helaas niet meer ! Ik weet alleen dacht ik dat ik van de plattegrond een rasterlaag heb gemaakt. Toen deed ik nog een paar handelingen, ik copieerde en opeens kon ik hem plakken als transparante selectie. Dus opeens was de witte achtergrond weg van de plattegrond. Maar ik weet niet meer hoe ik dit deed ! Ik heb niets met een wisser gedaan! Mijn vraag is of iemand misschien weet wat ik toen heb gedaan. Alvast bedankt ! Groetjes Lara
Link naar reactie
er zijn vele manieren 1 .Je kunt eerst van je gekleurde achtergond een rasterlaag maken ( raster 1) Dan copieer je en plak je de routemap in je gekleurde achtergrond (map copieeren dan rechts klikken op de gekleurde laag en kiezen voor plakken als nieuwe laag) achteraan het raster 2 staat een trek menu. deze staat standaard op Normaal, zet deze op doordrukken. 2. copieer en plak de map in je achtergrond (map copieeren dan rechts klikken op de gekleurde laag en kiezen voor plakken als nieuwe laag) klik met het toverstafje op de witte delen, daarna op DEL klikken de laag (map) kan je verplaatsen met het kruisje
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...