Ga naar inhoud

Gimp - Text in een boog of cirkel


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik was in The GIMP voor de lol even bezig om een logo te maken voor een website, maar liep tegen het volgende probleem aan. Het plaatsen van text in een boog of cirkel wil niet lukken ? Weet iemand hoe dit moet ? Text kan ik wel plaatsen, maar dan is het horizontaal en kun je er verder niets aan wijzigen. Het is allemaal een beetje wennen, the Gimp is nieuw voor mij en ik ben geen graficus ;-). Helaas kon ik geen tutorial vinden hierover ...
Link naar reactie
[quote:e764e63e70="amira"]Xnts -> Script-Fu -> Logos -> Text Circle. of kijk [url=http://www.ylug.cwc.net/Tutorial/Poster3.html]hier[/url][/quote:e764e63e70] Bedankt voor je reactie, maar helaas werkt dat niet. Text Circle staat er bij mij namelijk niet tussen :( Daarom lukte het dus zeker niet ... Mijn GIMP versie is 2.2.8 Moet ik dan nog iets downloaden o.i.d. ? Edit : Opgelost, config een beetje aangepast en nu kan ik wel Text Circle gebruiken :D Tja, zonder die functie had ik me lens kunnen zoeken :wink: Bedankt !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...