anoniem Geplaatst: 20 december 2005 Delen Geplaatst: 20 december 2005 Ik snap er echt helemaal niets meer van. Sinds enige tijd heb ik een nieuwe pc (P4) en steeds hangt Coreldraw en paint zich op. Elke keer "dit programma reageert niet" . Daar word ik niet blij van. Het programma hangt al als ik een CDR wil openen. Wie kan mij helpen??? Will Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2005 'k heb de 9 en 'k heb het ook gehad, maar weet verdorie niet meer hoe ik het oplostte... tenzij: probeer dit eens: klik op je snelkoppeling > eigenschappen > compatibiliteit (wat een woord om te typen!) en dan daarmee werken. Bij mij staat het op windows98/ME 'k hoop dat dit de oplossing was! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2005 Heb de test uitgevoerd in de geavanceerde versie, alles loopt 100%. Dank je wel, Will Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2005 Mooi zo, dan weet ik ook weer dat het daarmee verholpen werd bij mij ! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen