anoniem Geplaatst: 3 november 2005 Delen Geplaatst: 3 november 2005 Na het converteren van een Adobe Pagemaker-document naar pdf (met Adobe Acrobat 6) blijkt dat het euroteken (in Arial) weergegeven wordt als een punt. In de oude Distiller-versie (3.0), die onderdeel was van PM 6.5, gaf dit geen problemen. Helaas lijkt deze overschreven door versie 6. Is er een oplossing, behalve dan het Adobe euro-font te gebruiken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2005 Ik heb dit probleem ook gehad. Toen ik op een moment de overstap maakte naar InDesign bleek de fout daarin niet op te treden. Ik heb echter nooit ontdekt hoe dit in PageMaker te verhelpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2005 Aha. Ik zal het eens uitproberen. Omdat ik erg gewend ben met PageMaker te werken, heb ik InDesign wel al geïnstalleerd, maar nog niet goed onderzocht. Het lijkt me, op het eerste gezicht, een mix van PageMaker, het aloude Ventura en Quark Xpress. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen