anoniem Geplaatst: 21 september 2005 Delen Geplaatst: 21 september 2005 Ik heb een foto in het donker getrokken en er zijn allemaal witte ogen te zien, hoe werk ik die het best weg? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2005 http://www.computertotaal.nl/downloads/prog.cfm?id=3 ?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2005 allemaal heel fijn die irfan view. Ik praat over ogen waarvan er bijna niets meer te zien is van de iris, ik denk niet dat irfan view dat zo kan oplossen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2005 Ik heb irfanview nooit gebruikt, dus kan ik je niet helpen. Maar ik werk met photopaint (corel) en ik zou het op volgende manier doen: in een andere foto de irissen gaan kopieren en ze op die andere foto gaan plakken. ps: lijkt simpel, maar je moet ze ook op de goede plaats krijgen, anders krijg je eigenaardige effecten. Hangt dus ook van de grootte van die gezichten af. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2005 ik zou zelf gaan voor de rode ogen procedure: althans in psp levert dat een prachtig oog op, en ik denk eigenlijk ook wel in photoshop. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen