anoniem Geplaatst: 16 september 2005 Delen Geplaatst: 16 september 2005 Hoi allemaal. Kan iemand mij vertellen met welk programma animaties als deze gemaakt kunnen worden?: [img:3f36d7cd13]http://www.cling.gu.se/~cl3polof/pathetic_clown.gif[/img:3f36d7cd13] Ik ben namelijk van mening dat dit niet gedaan is met bijv. Adobe Photoshop of Macromedia Flash. Wie kent programma's die dit wel makkelijk voor elkaar kunnen krijgen? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2005 Ik zie weinig animeren, maar 't is een gifje (die maak je gewoon met elk grafisch programma), als 't een animated gif is kan die ook gewoon met photoshop gemaakt worden (geen idee of die een mogelijkheid heeft daar voor, maar de losse frames uiteraard wel). Die losse frames kunnen met oa MM Fireworks achter elkaar gezet worden en intervaltijden worden bepaald. MM Flash heeft overigens ook de mogelijkheid om een bestand als animated gif te exporteren (maar vanwege de grote hoeveelheid frames vaak wordt dat snel een enorm bestand). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2005 [quote:9b79d60717="redmar"]Ik zie weinig animeren, maar 't is een gifje (die maak je gewoon met elk grafisch programma), als 't een animated gif is kan die ook gewoon met photoshop gemaakt worden (geen idee of die een mogelijkheid heeft daar voor, maar de losse frames uiteraard wel). Die losse frames kunnen met oa MM Fireworks achter elkaar gezet worden en intervaltijden worden bepaald. MM Flash heeft overigens ook de mogelijkheid om een bestand als animated gif te exporteren (maar vanwege de grote hoeveelheid frames vaak wordt dat snel een enorm bestand).[/quote:9b79d60717] Ik bedoelde eerder dat het er zo mooi 'grafisch' uitziet. Dus het is niet getekend ofzo.. maar met een programma getekend... Ik ben dus op zoek naar een programma die dat zo op die wijze kan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2005 Programma's maken geen plaatjes, dat doen de gebruikers er van. Volgens mij is zo'n afbeelding goed te maken met Photoshop of PaintShop Pro achtig programma, volgens mij een combi van een stukje fotografie, effecten en gebruik van een goed drawing tablet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2005 Achtergrond kan evengoed vectorieel zijn, te maken met software zoals coreldraw, illustrator, freehand... Het is idd niet echt het programma die het kan, het is een kwestie van juiste technieken te kennen. Er zullen waarschijnlijk wel tutorials van illustratietechnieken zijn, bvb de lynda.com voor corel painter (kan je paar gratis filmpjes van bekijken op de site). Enig tekentalent is spijtig genoeg altijd vereist... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen