anoniem Geplaatst: 10 september 2005 Delen Geplaatst: 10 september 2005 Hallo, Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen maar ik wil op een foto alleen de omtrek van de personen weergeven. Het moet lijken alsof alleen de omtrek van de personen getekend is. Mijn bedoeling is om naast de originele foto deze afbeelding te plaatsen met nummers in de lege omtrekken, zodat ik de namen kan vermelden van de personen. Begrijpt iemand wat ik bedoel? Ik weet het even niet anders uit te leggen. Ik gebruik Adobe Photoshop Elements 2.0 en heb al een halve avond zitten zoeken hoe ik dit moet doen. Ik kan het ook niet in de gebruiksaanwijzing vinden. Is er iemand die mij verder kan helpen? Hartelijk bedankt. Ruurd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2005 1. open bestand 2. maak een nieuwe layer (from background) 3. maak daarop nóg een layer. Op die laatste layer kan je je lijntjes tekenen (met de brush/pen tool, 100% opacity, 2 pixels ofzo) Eea gaat makkelijker als je je foto flink vergroot. Als je nu alleen de lijntjes wil, zet je de "layer from background" op hidden. t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2005 Hartelijk bedankt. Wel een heel werk maar precies wat ik bedoelde. Ruurd Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen