anoniem Geplaatst: 28 augustus 2005 Delen Geplaatst: 28 augustus 2005 Ben net begonnen met Photoshop CS aan de hand van boekje van easycomputing Snelgids, maar stuit op probleem met wisselen tussen background en layers/copies from background. Als ik bijvoorbeeld in een copy background een selectie middels filter > extract heb bepaald dan krijg ik deze selectie (background copy) wel op de tab Layers te zien, tegen de bekende gerasterde achtergrond maar op het beeldscherm prijkt nog steeds de originele background, terwijl in de blauwe balk wel de juiste aanduiding "copy of background" staat. Hoe krijg ik nu de gekozen selectie in beeld? Volgens de illustratie in de snelgids zou ik de bewuste selectie in beeld moeten krijgen.... Wie helpt? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2005 Als ik het goed begrijp heb je een layer met een gedeelte van die achtergrond (met [b:309649d3c4]transparante[/b:309649d3c4] pixels errond), bovenop een layer met de volledige achtergrond staan, dan moet je dus gewoon de onderste layer (met de volledige achtergrond) onzichtbaar maken (oog icoontje uitklikken) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen