anoniem Geplaatst: 14 augustus 2005 Delen Geplaatst: 14 augustus 2005 Als ik werk met Paintshop 9 dan is het meestal met JPG's. Dus ik sla ze altijd op als JPG, maar dat moet ik steeds opzoeken omdat PSP er standaard een psp van maakt. Hoe zorg ik ervoor dat dit vanzelf JPG wordt. Ik heb dit al een voor PSP 7 gevraagd maar dit is heel anders. wie weet dit? bvd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2005 Kies in Paint Shop Pro 9 achtereenvolgens voor Bestand >> Voorkeuren >> Algemene programmavoorkeuren Klik op het tabblad Weergave en caching Plaats in de sectie Presentatie een vinkje voor de optie Laatste bestandstype in Opslaan als gebruiken Klik tenslotte op OK om de nieuwe instelling vast te leggen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2005 [quote:5c493a70ed="amira"]Kies in Paint Shop Pro 9 achtereenvolgens voor Bestand >> Voorkeuren >> Algemene programmavoorkeuren Klik op het tabblad Weergave en caching Plaats in de sectie Presentatie een vinkje voor de optie Laatste bestandstype in Opslaan als gebruiken Klik tenslotte op OK om de nieuwe instelling vast te leggen[/quote:5c493a70ed] Bedankt, gelukt. Ik heb er overheen gekeken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen