anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Delen Geplaatst: 6 juni 2005 Hallo allemaal, Ik had een vraagje, Ik maak voor een bedrijf een website, deze heeft zijn bedrijslogo gemaakt in word, ( met figuren / wordart). Hoe kan ik die los opslaan in totaal als een afbeelding. Want dan kan ik hem invoegen in mijn website. Met vriendelijke groet en alvast bedankt, Mark Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 Simpelste manier: Maak een printscreen van de afbeelding en zet die in bijvoorbeeld paint. Selecteer het gedeelte wat je wilt hebben en plak die in een nieuwe afbeelding. Sla hem op als xxx.jpg. Erg eenvoudige manier om snel te doen wat jij wilt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 Dankje Ik heb het begrepen :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2005 Nog sneller is de Wordart selecteren, kopieren en plakken als nieuw image in PSP. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2005 [quote:a5a8c2c5e2="Violist46"]Nog sneller is de Wordart selecteren, kopieren en plakken als nieuw image in PSP.[/quote:a5a8c2c5e2]Dat werkt niet als het een combinatie is van meerdere figuren zoals de TS aangeeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2005 Je kan het ook doen met MWsnap. Het is een freeware capture programma. Kan je ook precies uitsnijden wat je wil hebben. http://www.mirekw.com/winfreeware/index.html Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen