anoniem Geplaatst: 27 april 2005 Delen Geplaatst: 27 april 2005 Hallo, Ik heb een letter M voor een logo bewerkt. Heeft iemand echter voor mij een oplossing, zodat ik het als Lettertype/Font kan gebruiken? Ik wil dus bijv in MS Word de letter M kunnen intypen, selecteren en dan bij de lettertypes mijn type kiezen waarna de ingetypte M de juiste vorm krijgt. Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2005 je kan toch ook je bitmap ervoor zetten ( voor je woord) en anders wordt het een font editor [url=http://www.high-logic.com/fcp.html]hier [/url] hebbie er een Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2005 Ik heb: FontCreator FontLab Fontonizer al geprobeerd, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om van mijn plaatje een lettertype te maken. Die lettertype M is namelijk ook voor andere doeleinden en kan daardoor echt alleen in de vorm van een font worden gebruikt. Wie weet raad ? :cry: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen