anoniem Geplaatst: 24 april 2005 Delen Geplaatst: 24 april 2005 hallo, was bezig een advertentie te plaatsen met een foto, maar de foto had een te grote resolutie om hem te plaatsen. Heb een trust 3.3. megapixel, de laagste resolutie is 1024. Wie weet hoe ik hem toch op een of ander manier kan plaatsen bij mijn advertentie. Thanx Darunia :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2005 Als je de foto op je computer hebt staan, kun je hem heel gemakkelijk verkleinen met een fotobewerkingsprogramma zoals Irfanview (gratis)of Paint shop pro. Je kunt dan bij image size een andere breedte opgeven, bv. 350 pixels en de foto opslaan op een lage .jpg kwaliteit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2005 hallo, heb irfanview gedld, heb hem lager gezet, maar hij geeft hem aan als bmp en niet jpg. hoe kan ik dit toch in jpg omzetten. Thanx :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2005 Kies bestand-->opslaan als. Dan kies je in het lijstje voor .jpg Succes! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen