anoniem Geplaatst: 16 april 2005 Delen Geplaatst: 16 april 2005 Van mijn schoonzus kreeg ik een tandheelkundige foto per e-mail toegstuurd, met het verzoek deze te openen. Dat gaat helaas niet. :( Het betreft een .tmp bestand. Weet iemand hoe ik dat bestand zou kunnen openen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 .tmp bestanden zijn tijdelijke bestanden uit je temp map kan je beter vragen om de foto opnieuw te sturen, maar dan de orginele Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Je kunt het eens hernoemen naar .jpg. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 of kijken of het lukt met het naar Word te importeren ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Helaas lukt het openen niet, ik heb mijn schoonzus gevraagd het bestand nu via de messenger toe te sturen. Dit heeft ze zojuist gedaan. Het blijkt een .pano bestand te zijn.....ook dat kan ik niet openen.... Heeft iemand tips? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 een pano is een panorama bestand veelal gemaakt met o.a QuickTime VR Authoring Studio je kunt eventueel zoeken naar [b:3ad367ca45]pano viewer [/b:3ad367ca45]je komt dan hoop viewers tegen wellicht zit er eentje voor je bij suc6 :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Bedankt Amira, ik heb er eentje gedownload, een trial versie van Panorama 360 Lite. Echter nu zie ik de tekst als ik de foto in dat programma wil openen: "Bad format: needs a space and a name...." ik snap er niks meer van :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 je schrijft ' een tandheelkundige foto' - is dus niet zo'n pano-ding zou ik zeggen? Misschien dit ff proberen: vraag haar dat ze een screenshotje maakt, dat ze dat als bmp of jpg opslaat (of in een worddocument of zo) en dan dàt aan jou doorstuurt? Dit zal misschien nog het simpelste zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 Het gaat hier om een zogenaamde orthopantomogram (OPG), een panoramafoto van het hele gebit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 Dan kun je er donder op zeggen, dat je er ook speciale software voor nodig hebt. Wat gebruikt je schoonzus? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 Mijn schoonzus heeft geen speciale programma's voor fotobewerking of zo. Ze heeft de foto gekregen van de tandarts. Ik zal vragen of ze de tandarts een mailtje stuurt, met het verzoek om deze foto om te zetten in .bmp of .jpg Ik vrees dat het anders niet gaat lukken..... Bedankt voor het meedenken allemaal! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 ga naar new klik op image Url dan een vinkje zetten bij "use images Url" daarna browsen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen