anoniem Geplaatst: 4 maart 2005 Delen Geplaatst: 4 maart 2005 Hallo, Ik wil een pasfoto ( kleur ) inscannen en deze af laten drukken op het formaat 10 x 15. Hoe krijg ik het beste resultaat. b.v.d. Intruder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2005 De foto inscannen en vergroten met bijvoorbeeld photoshop. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2005 scan hem dan op een hoge resolutie in (600dpi) dan kan je altijd nog verkleinen zonder korrelig te worden. t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2005 600 dpi heeft weinig zin. Ik neem aan dat het gewoon op een thuisprinter wordt afgedrukt. (en dan merk je in de praktijk vrij weinig van 600dpi.) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2005 Ik wil hem gewoon laten afdrukken (Hema). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2005 [quote:1bd7623040="D'acide"]600 dpi heeft weinig zin. Ik neem aan dat het gewoon op een thuisprinter wordt afgedrukt. (en dan merk je in de praktijk vrij weinig van 600dpi.)[/quote:1bd7623040]bij het zelf scannen heeft dit wel zin je gaat de scanner opdracht geven voor meer pixel te produceren per inch waardoor er een grotere eind resultaat is voor afdrukken geeft het een beter resultaat bij een reeds bestaande foto en dan de dpi verhogen of verlagen heeft een negatief effect Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen