anoniem Geplaatst: 28 februari 2005 Delen Geplaatst: 28 februari 2005 Ik heb quarkexpress en wil opslaan als PDF. Hij vraag dan “om een opname te bewaren als pdf, moet een postscriptprinter zijn ingesteld op het afdrukken naar bestand”. Als oplossing koos ik het programma “PDF Generator”. Werkt, alleen de pdf’s zien er erg vreemd uit. Ik loop hier allang mee te knoeien maar kom er niet uit. Iemand de gouden tip? Ik heb inmiddels meerdere programma's voor het omzetten naar PDF gebruikt, maar allemaal geven ze een slecht resultaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2005 En wat is nu je probleem. Dat je pdf's er raar uitzien? Hier kunnen we niks mee. Post eens een concreet voorbeeld indien mogelijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2005 Of ze zijn alleen in het zwart wit (met PDF 995 bijvoorbeeld). Maar ik heb ook al wel gehad dat er helemaal niets te herkennen viel, er waren alleen maar strepen zichtbaar. Kortom er is altijd wel iets mis. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2005 Welke QXP versie heb je? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen