anoniem Geplaatst: 24 februari 2005 Delen Geplaatst: 24 februari 2005 Soms wil ik rond de hoeken van een afbeelding snijtekens laten bijprinten omdat ik de randen van de afbeelding niet goed kan onderscheiden tegen het witte fotopapier. Normaal gesproken is dat een optie van de printer die je bereikt via 'pagina-instellingen' in Photoshop. Helaas kom ik die optie bij mijn HP DeskJet 970 Cxi nergens tegen, niet in de driver die met XP meekomt en ook niet in de 'full-featured driver'van HP zelf. 'Afbeelding omlijnen' heb ik ook al geprobeerd, maar die lijntjes worden vreemd genoeg niet meegeprint. Nu kun je wel met het potlood en de Shift-toets rechte lijntjes gaan trekken maar dat is toch niet 100% betrouwbaar. Zit die optie van snijtekens misschien nog ergen anders verborgen of weet iemand er een slimme oplossing voor? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2005 Euhhh....ben er inmiddels al uit: in Photoshop -> Bestand -> Afdrukken met afdrukvoorbeeld -> 'Meer opties tonen' aanvinken -> kiezen voor Uitvoer -> dan kun je 'snijtekens hoek' en 'snijtekens midden' aanvinken. Simpel als je het weet , maar als je het niet weet zoek je je een ongeluk...ik in ieder geval wel :roll: . Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen