Ga naar inhoud

Lightwave...

anoniem

Aanbevolen berichten

vraagje: legaal of niet? In het eerste geval: nem contac top met de leverancier, die weet wel een antwoord te geven. In tweede geval: wellicht dat je óf een probleem hebt met een bestand (het gaat over symbols, die niet goed geladen kunnen worden) óf met de grafische kaart (Sis vermelding) Maar het komt toch een beetje neer op de eerste vraag.... Thor2002
Link naar reactie
Misschien omdat service gewenst is bij aankoop van een produkt? Zou het kunnen dat de route naar je programma map niet correct is? Ik zie: C:\Program Files\LightWave [8]\Programs\lightwav.exe Oftewel een programma map in een programma map. Normaal maakt het niks uit volgens mij. Misschien dat net dit progje er wel moeite mee heeft? Gr. J-P
Link naar reactie
Ik ben ooit verantwoordelijk geweest voor de aankoop van lightwave op het grafisch lyceum. (wat we trouwens niet gekocht hebben. We zijn voor 3d max gegaan). In elk geval hebben we via newtek een soort van evaluatieversie gekregen. Hier hadden we ook enkele problemen mee. In elk geval om een lang verhaal kort te maken. De service/support van newtek is een van de beste in zijn klasse. Ik zou zeggen, neem contact met hun op. Ze zullen je absoluut verder kunnen helpen. Succes ermee
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...