anoniem Geplaatst: 6 januari 2005 Delen Geplaatst: 6 januari 2005 Wie weet er een programma die je hele hd doorzoekt op jpg bmp enz. En vervolgens met hetzelde proggie alles gelijk kan branden op een dvd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2005 Je kunt gewoon met de functie zoeken zoeken naar *.jpg of *.bmp, dan vind je alle .jpg of .bmpbestanden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2005 zover was ik al.Maar hoe krijg ik die 11245 afbeeldingen op een dvd. 1voor1 invoeren in nero?. Dus nogmaals.1programma die allebei kan.Zoeken en branden in 1 dus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2005 Je kunt toch gewoon alles wat je vindt in een nieuwe map plakken en die map branden op cd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2005 Alle bestandjes opzoeken,Alles selecteren en copieren en dan in een nieuwe map plakken. Die map met Nero branden :P EDIT Net te laat :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2005 Tja dat kan alleen denk ik dat je over 11000 bestanden wel ff doe, iets anders wat je kan doen is alle zoek resultaten selecteren en slepen naar de cd in nero waar je het op wil hebben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2005 11000 jpg (laat staan bmp)-bestanden zijn wel wat veel voor één cd dacht ik? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2005 Misschien niet onhandig om als je toch aan het spelen bent heel die bende op een aparte partitie of in iedergeval onder één hoofddirectory te zetten. Kopiëert met welk programma dan ook iets makkelijker. Persoonlijk stel ik eens per week de boel veilig met ghost op een externe HD. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2005 Ik zat net ff op GMail en ging naar de download pagina en kwam een foto zoekprogramma tegen: [url]http://www.google.com/downloads/[/url] (Picasa Photo Organizer), ik zou niet weten of dit goed werkt want ik gebruik het niet. L@terz Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen