anoniem Geplaatst: 4 december 2004 Delen Geplaatst: 4 december 2004 Hallo, Ik maak voor het eerst een powerpoint diashow met muziek, maar kan ik deze op cd branden en dan afspelen in mijn dvd speler??? In wat voor bestandsformaat moet ik hem opslaan? Wat voor type cd moet ik branden audio,video,......??? Kan iemand mij helpen???? ik gebruik nero 6 om te branden. B.V.D. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2004 Ik ben daar ook eens mee bezig geweest. Eerst wilde ik hem opslaan als AVI om 'm daarna te converteren naar SVCD. Maar het lukte niet om vanuit Powerpoint op te slaan als AVI. Toen heb ik met Camtasia studio de slide show opgenomen en daarna kunnen converteren naar SVCD. Wellicht wat omslachtig maar het werkt wel :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2005 Moet het persé vanuit pp? Wanneer je niet direkt gebonden bent aan pp, maar wel foto's, dia's , plaatjes, filmjes of teksten achter elkaar wil zetten en tot een filmpje wil maken (mpeg 2) die ook via een dvd stand alone speler kan afgespeeld worden kijk dan eens op www.picturetotv.com Ik ben helemaal weg van dat programma (memories on tv) en het kan veel leuks. Corren Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen