anoniem Geplaatst: 18 november 2004 Delen Geplaatst: 18 november 2004 Ik ben een beginner met Photoshop 9 demo dus heb 2 vragen: -Ik heb een plaatje op een ander plaatje geplaatst, maar het geplaatste plaatje bevat nog wat witte randen (een ander groene randen). Hoe krijg ik die randen transparant, zodat ze beter aansluiten? -2e vraag: die plaatjes zijn opgegaan in het hoofdplaatje, maar ik wil die geplaatste plaatjes nog even losmaken, zodat ze nog verschoven kunnen worden. Kan dat? Zo ja, hoe? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2004 [quote:87a5604473="martwout"]Ik ben een beginner met Photoshop 9 demo dus heb 2 vragen: -Ik heb een plaatje op een ander plaatje geplaatst, maar het geplaatste plaatje bevat nog wat witte randen (een ander groene randen). Hoe krijg ik die randen transparant, zodat ze beter aansluiten?[/quote:87a5604473]Hetgene uitknippen, dus selecteren met lasso tool en dan cut to new layer en oude weggooien. [quote:87a5604473]-2e vraag: die plaatjes zijn opgegaan in het hoofdplaatje, maar ik wil die geplaatste plaatjes nog even losmaken, zodat ze nog verschoven kunnen worden. Kan dat? Zo ja, hoe?[/quote:87a5604473]Aparte layers behouden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen